Informace

Program Sály a zkušebny Ubytování Ceny/Úhrady Stravování Triko Ostatní

Program festivalu

Letošní festival proběhne od čtvrtka 21. 8. do neděle 24. 8. 2025.

uvedené časy jsou pouze orientační a mohou se mírně lišit

čtvrtek
15:00 - 18:30 registrace účastníků v Domě kultury
15:30 - 20:00 ubytování - na internátě Truhlářská
16:00 - 20:00 ubytování - v tělocvičně - ZŠ U Soudu (U Soudu 369/8, 460 01 Liberec)
17:00 - 19:00 večeře (Restaurace KNL v budově Krajského úřadu)
18:30 - 19:30 zahájení festivalu a společné zpívání v Domě kultury
20:00 - 23:00 ateliérové zkoušky - dle rozpisu
 
pátek
7:30 - 9:00 snídaně (Restaurace KNL v budově Krajského úřadu)
8:30 - 10:00 dodatečná registrace pro opozdilé účastníky v Domě kultury
9:00 - 10:00 rozezpívání a společné zpívání v Domě kultury
10:30 - 13:00 ateliérové zkoušky - dle rozpisu
13:00 - 14:30 oběd (Restaurace KNL v budově Krajského úřadu)
14:30 - 17:30 ateliérové zkoušky - dle rozpisu
17:00 - 19:00 večeře (Restaurace KNL v budově Krajského úřadu)
19:30 - 22:00 1. festivalový koncert - Dům kultury
  účinkují hosté festivalu
21:00 - 01:00 společenský večer v Domě kultury
 
sobota
7:30 - 9:00 snídaně (Restaurace KNL v budově Krajského úřadu)
9:00 - 10:00 rozezpívání a společné zpívání v Domě kultury
10:30 - 13:00 ateliérové zkoušky - dle rozpisu
12:30 - 14:30 oběd (Restaurace KNL v budově Krajského úřadu)
14:00 - 18:00 ateliérové zkoušky - dle rozpisu
17:30 - 19:00 večeře (Restaurace KNL v budově Krajského úřadu)
20:00 - 21:30 2. festivalový koncert - Kostel sv. Antonína Velikého - Sokolovské nám.
  Představí se ateliéry s duchovním repertoárem a hostující sbory
 
neděle
7:30 - 9:00 snídaně (Restaurace KNL v budově Krajského úřadu) + výdej balíčků na cestu
8:00 - 10:00 rozezpívání a zvukové zkoušky v Domě kultury
10:30 - 12:30 Závěrečný festivalový koncert - Dům kultury
účinkují všechny festivalové ateliéry
po koncertu závěr festivalu - "Šťastnou cestu"!

 

Sály a zkušebny

V letošním roce je opět centrum festivalu, včetně registrace účastníků v Domě kultury LiberecFestivalové koncerty se budou konat v kostele sv. Antonína Velikého na Sokolovském náměstí (sobota) a v Domě kultury (pátek, neděle).

Pro jednotlivé ateliéry jsme vybrali vhodné prostory v centru města v dosahu max. 20 minut pěšky od Centra Babylon, resp. 15 minut od Domu kultury. Rozmístění ateliérů bude upřesněno před zahájením festivalu a označeno na mapě.

 

Dům kultury, ve kterém bude letos probíhat registrace, společné zpívání, společenský večer, koncert hostů a závěrečný koncert, disponuje moderním velkým sálem pro cca 1000 návštěvníků. Více informací najdete na dkliberec.cz.

Mapa Liberce s rozmístěním zkušeben ve formátu PDF (lze libovolně zvětšovat)

Ubytování

Internát v „Jungmannově“ ulici (Domov mládeže, Truhlářská 360/3) – 2-3lúžkové pokoje. Je to budova, kde jsme ubytovávali loni, nově zrekonstruovaná, sprchy a wc jsou na každém pokoji.

Truhlářská - pokoj

Truhlářská - koupelna

Ubytování v tělocvičně letos bude v ZŠ U soudu (U Soudu 369/8, 460 01 Liberec-Nové Město). Ve škole jsou dvě tělocvičny a v šatnách potřebné sprchy.

ZŠ U soudu

 větší tělocvičnamenší tělocvična

 

 Zájemcům o hotelové ubytování doporučujeme kontaktovat Městské informační centrum (www.visitliberec.eu).

Ceny/Úhrady

Účastnický poplatek (základní) je ve výši 2500 Kč, resp. 100 EUR. Cena platí pro účastníky, kteří se přihlásí do 30.4.2025 a včas uhradí účastnický poplatek.

Součástí účastnického poplatku jsou nahrávky z koncertů (budou ke stažení po jejich zpracování na podzim).

Další ceny:
ubytování na Internátu Zeyerova: (3 noci) 1497 Kč
ubytování na Internátu Truhlářská: (3 noci) 1698 Kč
ubytování v tělocvičně: (3 noci) 360 Kč
stravování: (1 ks) snídaně: 136 Kč, oběd: 168 Kč,
večeře: 163 Kč
tričko: (1 ks) 300 Kč
   

Poplatky uhraďte převodem na účet u Fio banky : 2601180499/2010. Pro platbu v EUR můžete využít účet v EUR u Fio banky: 2501414032/2010 (IBAN: CZ5620100000002501414032, BIC kód: FIOBCPPXXX). Vždy uvádějte variabilní symbol = Vaše účastnické číslo

Po vašem úspěšném přihlášení do požadovaného ateliéru a hlasové skupiny vám po dobu 14 dnů bude vámi požadované místo rezervováno. Během této doby však musí přijít vaše platba na náš účet. Pokud se tak nestane, bude vaše přihláška anulována a vaše místo opět uvolněno pro další zájemce.

Z organizačních důvodů nelze dělat výjimky.

Při přihlašování na festival dodržujte prosím pokyny počítače a věnujte jim dostatečnou pozornost.

UPOZORNĚNÍ! Možnost platby složenkou byla s ohledem na počty uživatelů a komplikace s identifikací plátců zrušena. Pokud nemáte vlastní bankovní účet, využijte možnosti zaslat z účtu jiné osoby, popř. přímého vkladu hotovosti na účet Bohemia cantat. 

Účet v Kč i v EUR  je transparentní, takže je volně přístupný pomocí tohoto odkazu: 

https://ib.fio.cz/ib/transparent?a=2601180499 (v Kč)

Poznámka: U zahraničních účastníků, kteří přijedou ve skupině, doporučujeme hromadnou platbu. Ušetříte na bankovních poplatcích. Rozpis poplatků (jednotlivých účastníků) prosím zašlete e-mailem, abychom je mohli identifikovat. Vždy uvádějte účastnická čísla. Ve výjimečných případech po předchozí dohodě (e-mailem) můžeme zahraničním účastníkům povolit platbu až při registraci v Liberci.

Stornovací podmínky:

Termín Výše storno poplatku
účastnický poplatek
nevratná záloha 500 Kč - jen pro letošní rok
do 30.6.2025 50 Kč (pro cizince 2 € + bankovní poplatky)
od 1.7.2025 do 31.7.2025 250 Kč (pro cizince 10 € + bankovní poplatky)
od 1.8.2025 do 17.8.2025 50% účastnického poplatku (pro cizince 30 € + bankovní poplatky) 
od 18.8.2025 celý účastnický poplatek

V případě, že dojde ke zrušení festivalu „z vyšší moci“, tj. z důvodů vyplývajících z nařízení vlády souvisejících s COVID-19, budou přihlášenému účastníkovi vráceny uhrazené prostředky snížené o 500,- Kč. Těmito důvody jsou zejména překážky jako zákaz shromažďování či omezení počtu osob, které se smějí vyskytovat na jednom místě, pod hranici počtu přihlášených účastníků festivalu, zákaz vycházení, evakuace, zákaz cestování, narušení či zrušení dopravy, zdravotní zákazy, nařízení a karantény (zejména povinnost zpívat či účinkovat na koncertě v roušce, štítu, či obdobném prostředku k ochraně dýchacích cest), uzavření hranic pro zahraniční účastníky, zákaz krátkodobých pronájmů, změny platných právních předpisů a další vládní nařízení znemožňující konání festivalu v zavedené podobě.

ubytování
do 13.8.2025 0 Kč, (vracíme celou částku s odečtením bankovních poplatků)
od 14.8.2025 do 17.8.2025 50% částky za ubytování
od 18.8.2025 100% částky za ubytování
 
strava
do 13.8.2025 0 Kč, (vracíme celou částku s odečtením bankovních poplatků)
od 14.8.2025 do 17.8.2025 50% částky za stravování
od 18.8.2025 100% částky za stravování
 
ostatní (CD,triko)
  0 Kč, (vracíme celou částku s odečtením bankovních poplatků)

Při platbách vratek do ciziny odečítáme bankovní poplatky za převod.

Stravování

Stravování (snídaně, obědy, večeře) po celou dobu festivalu bude zajištěno KNL restauraci v budově Krajského úřadu Libereckého kraje (bývalý Eurest).

POZOR!!!  Snídaně nebudou na internátě Zeyerova, ale stejně jako obědy a večeře jsou zajištěny v restauraci KNL v budově Krajského úřadu Libereckého kraje, eventuálně v hotelích.

Triko

Na tričku je na přední straně vyšito logo festivalu. Každá barevná varianta je označena číslem. Stejné číslo je uvedeno i v přihlášce, společně s barvami.


1 - Tyrkysová - dámské

2 - Žlutá – dámské

3 - Mátová - dámské

4 - Fuchsia red – dámské

5 - Námořní modrá - dámské

6 - Královská modrá - dámské

7 - Azurově modrá - dámské

8 - Fialová - dámské

9 - Červená - dámské

10 - Limetková - dámské

11 - Oranžová - pánské

12 - Snorkel blue - pánské

13 - Středně zelená - pánské

14 - Denim - pánské

15 - Garnet - pánské

Ostatní

NOTOVÝ MATERIÁL
Po zaplacení účastnického poplatku si budete moci noty ke studiu stáhnout z našich webových stránek (umístění na webu bude avizováno v Aktualitách). Vytištěný notový materiál si nezapomeňte vzít na festival s sebou. Zpěvník pro společné zpívání obdržíte při registraci v Liberci , popř. bude ke stažení rovněž na webových stránkách festivalu.

V průběhu festivalu bude vycházet bulletin Občasník a stejně jako v minulých bude pořízen audiozáznam koncertů, který vám po zpracování bude zpřístupněn pod vaším účastnickým číslem.